Follow me

Průvodce obchodníka
po NFT a Metaverse
WEB 3.0

AR/VR a NFT OBCHOD
WEB 3.0

Představte si, že váš avatar vchází do digitální vinotéky a mluví s odborníkem na víno avatarů, aby vám odpověděl na nějaké otázky.

Víno si objednáte a necháte si ho poslat na vaši fyzickou adresu. Vítejte v metaverzu, průsečíku naší digitální a fyzické reality. Je vaše značka připravena na budoucnost na NFT, metaverse a web 3.0? V tomto sloupci si povíme o několika pojmech, které budete potřebovat znát, o aktuálních příležitostech pro značky v metaverse a o tom, jak začít. Na cestě najdete tipy, příklady a spoustu zdrojů, které vám pomohou vyvinout vaši vlastní marketingovou strategii metaverse.

Obchodní týmy mohou využít rozšířenou realitu k produktové prezentaci, takže si zákazníci prohlédnou auto, které bude teprve uvedené na trh, nebo si zkusí hodinky, když nemají možnost navštívit kamenný obchod. Cokoli z toho pak mohu nahrát do helmy a poslat zákazníkovi, jehož připomínky mohou tvůrci ihned promítnout do další iterace produktu.

 

WEB 3.0

Web3 nebo Web 3.0, třetí generace internetu, je decentralizovaná verze internetu, která eliminuje závislost na Googlu, Facebooku nebo Twitteru.

Je považován za další technologickou revoluci, protože kombinuje strojové učení s velkými daty a předpokládá se, že nabídne personalizovaný a soukromý zážitek.

Nedávné zprávy předpovídají, že trh metaverse poroste na více než 1 544 miliard dolarů za méně než deset let.

Jde o významný posun v digitálním světě, který svým vzhledem a dojmem připomíná revoluci sociálních médií z roku 2007.

Jeden háček tohoto technologického růstu je v tom, že k němu dochází mnohem rychleji a je mnohem intenzivnější.

Pokud to obchodníkům připadá jako divoký, divoký západ, vítejte v nové realitě.

Připravte se na nové příležitosti, jak ponořit svou značku do světů, kde vládnou tvůrci obsahu, 3D je normou a život, jak marketingoví manažeři poznali, že se mění meta.

„Podobnosti mezi tím, kde byly sociální média před 17+ lety a kde jsme nyní, s nově vznikajícím metaverzem, jsou divoké,“ poznamenal Lindsey McInerney , bývalý globální ředitel pro technologie a inovace ve společnosti Anheuser-Busch InBev, v komentáři na LinkedIn.

Důležité pojmy, které byste měli znát pro Meta Marketing

Nejprve si ujasněme, o čem to mluvíme.

V závislosti na zdroji existuje mnoho definic a názorů na metaverse.

Oxford Dictionary jej definuje jako „prostor virtuální reality, ve kterém mohou uživatelé interagovat s počítačově generovaným prostředím a dalšími uživateli“.

Mark Zuckerberg na Connect 2021 řekl, že metaverse je „konstrukcí virtuální reality, která má nahradit internet, sloučit virtuální život se skutečným a vytvořit nekonečná nová hřiště pro každého – budete schopni dělat téměř cokoli, co si dokážete představit. “

NFT

NFT je nezaměnitelný token; nehmotné digitální aktivum ve formě obrázků, videa nebo herních položek. Tato virtuální aktiva přicházejí s certifikáty, které ukazují vlastnictví a ovlivňují růst metaverse. NFT se nakupují a prodávají pomocí kryptoměny, jako je bitcoin.

Virtuální vyskakovací okna umožňují zapojení na dálku.

Využití virtuálních světů a umístění značky vytváří kreativní a přizpůsobitelné příležitosti, zejména v době po pandemii.

Jedna spolupráce zaměřená na módu, životní styl a umění zahrnovala Coach, Disney a Keith Haring.

Všichni tři vytvořili virtuální vyskakovací okno pro návštěvníky, aby objevili a nakoupili speciální edici fyzických a digitálních dárků.

Digitální obchod předvedl položky ke koupi, jako jsou Mickeyho uši, střižní bundy, kabelky a mikiny potištěné Haringovým podpisem, stejně jako filtry pro AR a seznam skladeb Spotify na míru.

    Návrhy
grafika      
  design

WEBové stránky

Mobilní APLIKACE

Jen krůček,vás dělí od realizace mobilní aplikace
s naší společností AllSmart s.r.o.

Otestujte jednoduchou hru vytvořenou pomocí Unity 3D

Máme zkušenosti s tvorbou mobilních aplikací (her) již déle než 5 let a umíme vyvinout aplikaci na libovolné (nejen) mobilní zařízení. 

designhill.com

Najděte produkty, které máte rádi, s uměleckým vkusem. Ať už jde o dárek nebo osobní styl, nakupujte, dokud neklesnete!
Back to top