Web3 nebo Web 3.0, třetí generace internetu, je decentralizovaná verze internetu, která eliminuje závislost na Googlu, Facebooku nebo Twitteru.
Je považován za další technologickou revoluci, protože kombinuje strojové učení s velkými daty a předpokládá se, že nabídne personalizovaný a soukromý zážitek.
Nedávné zprávy předpovídají, že trh metaverse poroste na více než 1 544 miliard dolarů za méně než deset let.
Jde o významný posun v digitálním světě, který svým vzhledem a dojmem připomíná revoluci sociálních médií z roku 2007.
Jeden háček tohoto technologického růstu je v tom, že k němu dochází mnohem rychleji a je mnohem intenzivnější.
Pokud to obchodníkům připadá jako divoký, divoký západ, vítejte v nové realitě.
Připravte se na nové příležitosti, jak ponořit svou značku do světů, kde vládnou tvůrci obsahu, 3D je normou a život, jak marketingoví manažeři poznali, že se mění meta.
„Podobnosti mezi tím, kde byly sociální média před 17+ lety a kde jsme nyní, s nově vznikajícím metaverzem, jsou divoké,“ poznamenal Lindsey McInerney , bývalý globální ředitel pro technologie a inovace ve společnosti Anheuser-Busch InBev, v komentáři na LinkedIn.