Follow me

ČESKÝ DIGITÁLNÍ TRH NFC

Prozkoumejte tisíce digitálních umění a sběratelských předmětů.

Nakupujte a prodávejte NFT a procházejte naši obrovskou sbírku
digitálního umění a sběratelských předmětů od
nejlepších umělců z celého světa.

Malý český NFT obchod

Vítejte na českém trhu NFT v odvětví digitálního umění. Zde můžete najít vzácné sběratelské předměty pro všechny druhy uměleckých děl od talentovaných umělců.

Tvůrci z celého světa. Ať už vás zajímá digitální umění, fotografie nebo unikátní kombinovaná média, najdete je zde.

Z NFT může těžit každé odvětví.

pro obchodníky a tvůrce Naše připravená platforma NFT je místem, kde se umění stává jedinečným. Sdružuje sběratele a tvůrce, což jim umožňuje

Rozšiřte svou sbírku digitálního umění ještě dnes

Podívejte se na naši rostoucí sbírku NFT nebo digitálních uměleckých děl nejoblíbenějších a trendových umělců a tvůrců z celého světa

Dreams In Mocha And Latte

Clasic ModAbstract Hues & Shades

Self-Portrait: Inner Conflict

Abstract Field Of Sunflowers

Proč jsou SMART cíle důležité

V této lekci se naučíte:

  • rozumět SMART cílům
  • stanovit SMART marketingové cíle pro vaši firmu

Seznamte se s Little Lemon

Little Lemon je restaurace, která podává tradiční středomořské pokrmy v moderním pojetí. Hlavními zákazníky restaurace Little Lemon jsou zaneprázdněné rodiny, které si chtějí dát zdravé jídlo.

Adriano, jeden z bratrů zakladatelů restaurace Little Lemon, chce rozšířit podnikání o službu online objednávek a místní roznášku. Pomocí SMART cílů může Adriano zvýšit povědomí o této nové nabídce.

Proč je důležité si stanovit cíle?

Když si stanovíte cíle, dokážete se lépe soustředit na to, čeho chcete marketingovou aktivitou dosáhnout. Adriano chce například dát všem vědět o nových službách, které restaurace Little Lemon nabízí. Má ale omezené zdroje. Díky konkrétním cílům bude jeho tým sladěný a soustředěný.

Co je to SMART cíl?

Když přemýšlíte o svých marketingových cílech, je dobré, když se řídí principy SMART. Pojďme se zaměřit na jednotlivé prvky zkratky SMART.

Specific (konkrétní)

Vaše cíle musí být jasné a konkrétní. Musíte být schopni je napsat nebo říct tak, aby jim každý rozuměl. Například: Prodat 100 produktů, získat 200 nových odběratelů nebo vytvořit 20 kvalifikovaných potenciálních zákazníků.

SMART CÍL

Adrianův SMART cíl je dosáhnout do konce června průměrně 50 online objednávek denně. To je konkrétní a měřitelný cíl. Restaurace Little Lemon má na internetu působivou prezentaci, takže cíl 50 online objednávek denně je pro ni dosažitelný. Je taky relevantní, protože odpovídá obchodní strategii Little Lemon, která spočívá v budování online prezentace. A je časově vymezený: stanovený termín je konec června.

Procházejte digitální umělecká díla

Najděte každý den nové talentované umělce a přidejte do své sbírky digitálního umění vzácné sběratelské předměty

Back to top